Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
10.000 Hours Defqon 1 Vrijwilligersdag
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
10.000 Hours Defqon 1 Vrijwilligersdag
10,000 HOURS inspireert jonge mensen over de hele wereld om tijd te doneren en iets te doen voor een ander.
Uur voor uur, maakt 10,000 HOURS de wereld een stukje mooier. Door struiken te snoeien en bomen te planten, speelplaatsen voor kinderen met een handicap te renoveren of een helpende hand te bieden in verzorgingshuizen voor ouderen.



Ook bij het Colombinehuis hadden ze veel werk verricht, zoals het rolstoel pad, kunstwerken geplaatst, fietsen hersteld zodat je er weer normaal op kon fietsen en na dit een gezellig BBQ met DJ's die er live draaiden een leuke terugblik.

Voor de foto's klik hieronder:
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

Website 10.000 Hours Smile
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

Mijn ervaring: Het was een uitdaging en een nieuwe kans om het werk van defqon, q-dance en 10.000 Hours ook van de andere kant te zien, heb nieuwe contacten gemaakt en ben goed bevriend geraakt met mensen die ik hier heb ontmoet, 1 daarvan is nu ook DJ (Break-Lite) bij Real Hardstyle Radio, de ervaring die ik die dag heb gedaan was geweldig zou het eigenlijk iedere dag wel willen doen dat soort werk, wat je ervoor terug krijgt is veel liefde van mensen, het geeft je een enorm goed gevoel.
De inzet die we bij Colombinehuis hadden liep eerst als een chaos in de ochtend maar daarna was het hardstikke leuk om te doen, moet je voorstellen dat de mensen van 10.000Hours zoveel proberen te doen die dag, echt geweldig. Het vervelende vind ik altijd als het afgelopen is en dat ik dan weer met een rot gevoel naar huis ga, maar dan op Defqon kom je de mensen weer tegen omdat ze dan het t-shirt dragen of je herkent ze uit het publiek.
Net als in 2013 Defqon 1, hadden we een eigen camping terrein voor ons zelf, gezellig met elkaar. Ook dit jaar zal dat weer aanwezig zijn op defqon ^^

Wat vond jij eigenlijk van die dag om samen met 10.000Hours mee te helpen om het Colombinehuis weer mooi te maken?

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-03-2014, 02:52 PM door Wazzyl.)
18-03-2014, 02:50 PM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |