Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
Michael Gramberg - Beheerder
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
Michael Gramberg - Beheerder
Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen op het forum heet ik Wazzyl maar in het echt ben ik Michael Gramberg, 25 jaar oud en een gamedesigner van het beroep. Ik bouw spellen voor telefoons (Google Play Store). Ben geboren op 13 November 1988 in Lelystad. Mijn ouders zijn vroeger toen ik klein was gescheiden, heb een goeie band tussen hen, met mijn moeder iets meer omdat ik daar nog woon.
Mijn favoriete eten: Pfff das een goeie ik eet eigenlijk alles wel, als ik iets niet ken wil ik het graag uitproberen, buitenlands eten is mijn favoriet, maar natuurlijk ook hollandse pot zoals boerenkool, zuurkool, hutspot, heerlijk Smile

Mijn hobby's: Aquariums, Tekenen, web designen, codering (linux) alles wel met servers (computers)


Ik heb een broertje die 1 jaar jonger is dan mij en die is op 14-03-2014 vader geworden van een zoontje Levi Jayden geboren om 7:13, 7 pond, 48 CM en gezond. Dus ben nog niet zo lang oom, en ben er hardstikke blij mee.

De meeste van jullie kennen mijn moeder (Lammie) al best lang, zei heeft dan ook echt vanaf opening (begin) van het Colombinehuis gewerkt tot dat het haar deuren moest sluiten, helaas.

Hoe is deze actie ontstaan?

Even kijken ik had een aantal mensen stiekem verteld over het Colombinehuis wat er gebeurd was, sommige wisten het niet eens van het Colombinehuis, moet je voorstellen de eigenaar die naar iedereen langs moet of een belletje deed wat er was gebeurd. (Sterkte André) waar was ik ojaah over het colombinehuis ik had dat verteld aan 2 stagaires die dus de facebook pagina hebben opgezet "Het Colombinehuis moet blijven", zei wisten niet helemaal hoe facebook werkte waardoor 1 van hen mij had gevraagd om de facebook bij te werken, daarom bedank ik als nog:
Sharon van Lienden, Marrielë Bos, Camila Wanders, helaas zijn deze meiden met de facebook pagina gestopt en ik verder gegaan samen met Tamara onze vrouwelijke beheerster waar we echt blij mee zijn Smile Samenwerking is perfect, de facebook pagina loopt nog steeds met een succes en we hebben nog meer likes/shares nodig.

Een plan bedenken en nu?

Ik ben een avond met 2 mensen aan tafel gaan zitten waarvan ik de 2 personen prive wil houden, hele leuke ideeen bedacht en daar kwam de website ter sprake ook op tafel, heel veel gediscusseerd over het Colombinehuis, het zou alsnog mogelijk kunnen zijn maar het is gewoon niet haalbaar.

Hoe is de website ontstaan?

Een idee van mij, een website waar iedereen een warm hart draagt aan het huis en natuurlijk de leuke ervaringen, herinneringen maar ook de gastvrijheid en de rust plaatst op deze website een soort van terugkijk was het Colombinehuis eigenlijk is.
Bram de Hoop sponsord met zijn bedrijf de website en ik doe de aanleg, Tamara doet de teksten en indelingen omdat zij gewoon weet hoe het werkt.
Deze website is gewoon bedoeld dat je jou geheugen weer opfrist met leuke foto's en mensen die je ontmoet hebt.

Ik heb altijd met veel plezier gewerkt als vrijwilliger/werker bij het Colombinehuis, ik wil dan ook het gehele bestuur, medewerkers, vrijwilligers, stagaires en iedereen rondom heen bedanken voor alle leuke en saaie dingen die we hebben gedaan, meegemaakt.

Bedankt voor het lezen van mijn introductie

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2014, 03:15 PM door Wazzyl.)
17-03-2014, 12:25 PM
Zoeken Reageren
Richard van Enteren Offline
Eerste Bericht
**

Berichten: 2
Lid sinds: Mar 2014
Reputatie: 0
Bericht: #2
RE: Michael Gramberg - Beheerder
Hallo Michael,

Wat een verhaal zeg! Ik zal het niet zo lang maken maar wilde je wel even melden dat ik het een super initiatief vind deze site in de lucht te brengen.

Ik zal me even kort voorstellen.
Ik ben het broer(tje) van Petra die ook al jaren mooi werk verricht heeft als zovelen voor het Colombinehuis. Ikzelf heb al het goeds wat er voor de families gedaan alleen van de zijlijn mogen waarnemen en heb gezien dat er met liefde gewerkt werd om de families een onvergetelijke tijd te bezorgen. Heel erg spijtig dat dit nu voorbij is maar hoop zal ik nog wel houden.

Ik hoop dat je site vele bezoekers kan brengen met wat jij voor ogen had toen je dit avontuur begon.

Heel veel succes en bedankt,

Richard
22-03-2014, 01:10 PM
Zoeken Reageren
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #3
RE: Michael Gramberg - Beheerder
je mag ook zelf een topic aanmaken met jou introductie hoor Smile en bedankt dat je hebt aangemeld op deze website!

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
22-03-2014, 05:13 PM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |