Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
Welkom Allemaal
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
Welkom Allemaal
Welkom Allemaal,

Als eerste wij zijn hardstikke blij als je bij ons op de site registreert dat kan via facebook of via een zogenaamde username, usernames zijn bedoeld om anoniem te blijven, facebook om openbaar voor iedereen te zijn met je eigen naam.

Waarom is deze website opgezet?
Michael: Best moeilijk om hierover te beginnen ben nog emotioneel ervan als ik er weer aan moet denken het sluiten van het bedrijf Sad

Het ging als volgt ik kreeg een belletje van André maar hij kon me eerst nog niks zeggen hij vroeg of ik in de ochtend nog thuis was, éénmaal bij mij thuis ging pas het lampje branden waardoor ik het nog niet kon geloven.

Sharon van Lienden, Mariellë Bos hebben de facebook pagina opgezet "Het Colombinehuis moet blijven" ik was daar zo van verbaasd ik wou weten wie dat had opgezet en na enkele uren werd ik gevraagd om mee te kunnen helpen.
Ik ben met een aantal mensen aan tafel gaan zitten en bedacht toen de website steunonshuis.nl een plek voor iedereen van/voor het Colombinehuis een speciale website waar iedereen zijn of haar steun kan vinden.

Nu is het eindelijk zover binnenkort een complete interview van mij hoe het helemaal ging vanaf begin tot het einde.

Wij wensen jullie veel plezier op de website!

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2014, 01:31 PM door Wazzyl.)
13-03-2014, 06:59 PM
Zoeken


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |