Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
Al langer dan een jaar geleden
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
Al langer dan een jaar geleden
Ik weet het nog zo goed als de dag van gister, dat André bij ons aanbelden en ik aan hem vroeg wat eraan de hand was en nog met een lachwekkende opmerking vroeg, je gaat ons niet ontslaan of wel, nee dat niet was zijn antwoord maar er viel wel een scherpe blik op zijn gezicht.

Hij zei ik moet met jullie praten, dus zodoende hebben we hem wat te drinken aangeboden maar hij wou dat niet. Vervolgens kwam het verhaal aan te pas dat het Colombinehuis dicht moest omdat het niet zo goed ging met de financien, dit hadden wij niet zo snel verwacht.

Dus ik kreeg een brok in mijn keel en schrok van het antwoord van André dat ik op dat punt er niks over kon zegggen.
Het ergste was nog dat hij het aan iedereen moest vertellen en ook de aanmeldingen van gasten voor dat komende jaar moest afbellen en het slechte nieuws moest vertellen.

Toen hebben we met een aantal vrienden van het Colombinehuis een facebook pagina opgezet maar met enorm veel spellingfouten die daarna voor mij werden gecorrigeerd.
Gelukkig hadden we enorm veel mensen en daar werden we ondertussen gelukkig van, we wouden de moet niet opgeven voor de gasten zowel als het team.

Toen kwam ik met het idee om een website voor op te zetten, zodat iedereen zijn/haar hart kan luchten en dat kan nog steeds.

Misschien raar als ik het zeg maar hopelijk dat het team weer bij elkaar komt "ooit" en dat we iets nieuws kunnen opzetten zoals en hoe het Colombinehuis was.

We zijn al meer dan een jaar verder en nog steeds voel ik me leeg van binnen.
Bedankt nog maals voor alle berichten/suggesties en ideëen op facebook en de website van steun ons huis, ik wil iedereen bedanken die aan ons project heeft mee geholpen en hopelijk dat we er iets nog leuks van kunnen maken via de website.

Wij gaan zo snel mogelijk binnenkort onze website aanpassen zodat het voor iedereen toegankelijk kan zijn.

Bedankt voor het lezen,
Michael Gramberg.

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
27-03-2015, 05:45 PM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |