Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
mijn colombine geschiedenis
Auteur Bericht
Lammie Brink Offline
Medewerker

Berichten: 1
Lid sinds: Mar 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
mijn colombine geschiedenis
ik ben de moeder van Michael en Erwin
mijn hobbys zijn er velen....muziek ...tuinieren...schoonmaken
ik ben in 1997 terecht gekomen in het colombinehuis als schoonmaakster(het werd voor mij een tweede thuis)Smile.
ik was heel blij dat er een klein clubje medewerkers was ondersteund door vrijwilligers(omdat ik thuis was geweest om me bezig te houden met de opvoeding van mijn kinderen en door de scheiding aan het werk moest van de regering en het makkelijker was om zo weer in de maatschappij terecht te komen(nooit spijt van gehad)
daar ik er ook 30 uur in de week aan het werk was het was er nooit saai door de verschillende werkzaamheden die er te doen waren niet alleen de schoonmaak maar ook in de spoelkeuken en de keuken als hulp van de kok en bestellingen aannemen ik heb me er nooit verveeld in ieder geval
heb er heel veel ervaring op kunnen doen waar ik zelfs nu nog gebruik van kan maken.
in 17 jaar heb ik heel veel leuke dingen gedaan en er waren ook minder leuke dingen natuurlijk die horen er ook bij (maar vergeten we gauw weer)
ondanks dat ik als schoonmaakster tussen de gasten door loop
krijg je toch een band met elkaar door de jaren heen

hallo ik ben lammie ik ben dj bij You are not allowed to view links. Register or Login to view. en ik
draai elke zaterdag van half 9 tot half 2
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-05-2014, 03:08 PM door Wazzyl.)
19-05-2014, 02:02 PM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |