Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
Steun ons Huis >> 10.000Hours
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
Steun ons Huis >> 10.000Hours
Wist je dat Steun ons Huis aanwezig was afgelopen zaterdag 17 Mei 2014 bij 10.000 Hours?

Niet iedereen wist dat, dus vandaar even een nieuwsbericht, we hebben een leuke activiteit gehad en hebben natuurlijk het gebouw wat hiervoor het Colombinehuis was aangepakt en weer in het zonnetje gezet (Wij hopen binnenkort op een nieuwe start met een ander bedrijf) maar zelfs wij weten dit nog niet.

Er zijn een aantal foto's gemaakt die vandaag of morgen online zijn op onze website.
Leuke mensen ontmoet en een geweldig teamwork, afgelopen zaterdag was weer een succes +895 HOURS! Een hele dikke DANKJEWEL naar alle Defqon.1 vrijwilligers die hier aan hebben meegewerkt.

Ook voor 10.000Hours hebben wij ons forum even aangepast voor de vrijwilligers, wij willen kijken wat ze ervan vonden en vragen naar hun ervaringen, alles is welkom, foto's, filmpjes en wij zullen natuurlijk deze info op sturen naar 10.000 Hours zelf.

Je kunt je bericht plaatsen op het forum bij Ervaringen - Vrijwilligers.
Ik zou zeggen ik wens jullie veel plezier op de website, en bedankt voor het lezen!

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
19-05-2014, 11:24 AM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |