Language : |
ZOEKEN
REGISTREREN INLOGGEN
  • Welkom op de officiele website van Steun ons Huis, een plek waar iedereen een warm hart draagt aan het Colombinehuis

  • Ons logo heeft een nieuwe aanpak gekregen, zo hebben wij een eigen stijl er naar gedraaid

  • Wist je dat: Onze website een kopie is van Colombinehuis.nl maar dan nieuwer?

  • Op het forum kan je lekker babbelen over het huis maar ook ervaringen delen met anderen

  • Met jou account waarmee je hebt aangemeld kan je foto's plaatsen in het Foto Album



 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
Hoe plaats ik foto's?
Auteur Bericht
Wazzyl Offline
Beheerder
*******

Berichten: 18
Lid sinds: Feb 2014
Reputatie: 0
Bericht: #1
Hoe plaats ik foto's?
Zodra je bent ingelogd kan je op het woord Foto's klikken helemaal bovenin, klik op 1 van de categoriën die wij hebben aangemaakt.
Nu zie je onderin als het goed is Add a picture en daaronder Return to Gallery.

Klik nu op Add a picture, nu komt er een scherm met allemaal dingen erop:
Title: Hier zet je de titel neer van je foto wat jij er bij vind passen.
Category: Selecteer hier waar de foto onder moet staan.
Description: Plaats hier een beschrijving waar de foto is gemaakt! Of waar het is.
Keywords: Sleutelwoorden zijn makkelijk om een foto online te vinden via google dus bijvoorbeeld, Moederhuis, Kantoor, Colombinehuis, Rolstoel dat soort voorbeelden mag je er dan in plaatsen als het maar met de foto wat te maken heeft.
Upload Picture: klik op Bladeren, zoek in je bestanden naar de foto en selecteer deze, als je klaar bent druk je op Add Picture!

Nu is je foto geplaatst!

Voor meer info kun je mij altijd mailen op Michael@rhr.fm
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-03-2014, 10:58 AM door Wazzyl.)
22-03-2014, 10:51 AM
Zoeken Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
| | |